Clubhuis Buutengaets

Ons clubhuis Buutengaets is prachtig gelegen in de jachthaven van de watersportvereniging Sint-Annaland op het eiland Tholen. Het is voor vele leden en passanten een ideale plek om - na een lange dag varen - de honger te stillen of een drankje te drinken.

Clubhuis Buutengaets

Zon, zee en de zilte geur van het getijdenwater. Ons Clubhuis Buutengaets is  prachtig gelegen aan de Krabbenkreek en biedt telkens weer een ander schitterend uitzicht over het water, de slikken en de schorren. Je kunt genieten van de boten die de haven in- en uitvaren, of die liggen te deinen  aan één van de meerboeien in de Krabbenkreek. Je ziet allerlei vogels langs de waterlijn fourageren en soms kun je er een enkele zeehond spotten.

Naast de clubactiviteiten die regelmatig in ons clubhuis plaatsvinden, is het voor vele leden en passanten een ideale plek om - na een lange dag varen - de honger te stillen of aan de bar een drankje te drinken. Bij mooi weer kan dat ook buiten op het terras.
Buutengaets staat bekend om haar Zeeuwse zilte zaligheden: Oosterscheldekreeft, Zeeuwse mosselen, Oosterschelde paling. En verder tarbot, griet, of tong vers uit de zee. Vleesliefhebbers krijgen het allerbeste van de (plaatselijke) slager en de ingrediënten voor de vegetarische gerechten komen vers van het Zeeuwse land. Kortom, de menukaart biedt een keur aan producten, bereid met verse ingrediënten en is er een digestievenkaart met veel verleidelijke desserts.

Bert en Gina Coelers heten je van harte welkom! Meer informatie vind je op buutengaets.nl

img-1017

terras

WSV Sint-Annaland is één van de mooist gelegen en best geoutilleerde getijdenhavens in de Zeeuwse delta, gelegen aan de Krabbenkreek, een zijarm van de Oosterschelde.

De jachthaven is bij elk tij toegankelijk (diepte ingang 2,70 m bij LLWS).

Postadres:
4697 ZG Sint-Annaland