Bestuur en commissies

Op deze pagina stelt het bestuur  van watersportvereniging Sint-Annaland zich voor en is een overzicht opgenomen van alle commissies en werkgroepen.
Wil je ook actief meedoen? Laat het ons weten via secretaris@wsv-sint-annaland.nl

max-visser

Marijn Mos
jeugdcommissaris
nekazdgueJ.[antispam].@wsv-sint-annaland.nl

Binnen de watersportvereniging zijn veel commissies actief, met in totaal ruim 90 personen. De evenementen en activiteiten in de haven worden georganiseerd door commissies en werkgroepen, zoals:

• Woensdagavondwedstrijdcommissie
  • Jeugdcommissie
  • 8 uren en 30 mijls van de Oosterschelde
  • Steigersafari
  • Clubtocht
  • Zeezeiltocht (Hemelvaartweekend)
  • Redactie Krabbenkreek Nieuws
  • Redactie Havengids
  • Webredactie

Vind je het leuk om daar een bijdrage aan te leveren, geef je dan op bij Geert-Jan Haveman via netnemeneve.[antispam].@wsv-sint-annaland.nl of bij onze jeugdcommissaris Marijn Mos via nekazdguej.[antispam].@wsv-sint-annaland.nl .

De vereniging brengt jaarlijks een havengids uit met allerlei wetenswaardigheden en handige informatie. Onze leden en andere belangstellenden worden verder op de hoogte gehouden via ons clubblad het Krabbenkreek Nieuws (3x per jaar), Facebook en deze website. Wil je hieraan een bijdrage leveren, dan kan dat via eitcader.[antispam].@wsv-sint-annaland.nl

Er is een haventeam, dat samen met de havenmeesters er het jaarrond  voor zorgt dat onze haven en de voorzieningen tip top in orde zijn. Steek je graag de handen uit de mouwen en heb je enig technisch vernuft, geef je dan op bij onze havencommissaris Jaap van Boven via sirassimmocnevah.[antispam].@wsv-sint-annaland.nl.

De watersportvereniging Sint-Annaland wil naast een sportieve en leuke, ook een veilige vereniging zijn voor al onze leden. De Algemene Ledenvergadering heeft daarom in 2019 besloten tot het invoeren van een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) voor alle bestuursleden, en voor medewerkers en vrijwilligers die met jeugd en kinderen tot en met 17 jaar werken. Dit VOG-beleid wordt ook vanuit NOC*NSF gestimuleerd. Een meer uitgebreide toelichting vind je hier.